מקדמי אתרים רבים נלחצו לאחרונה עם צאתו של עדכון Hummingbird בידי ענקית החיפוש גוגל.
חברת גוגל עדכנה לאחרונה את אלגוריתם החיפוש שלה, הכול בצל חגיגות יום הולדתה החמש עשרה. בעוד עולם השיווק האינטרנטי ממשיך להתפתח ולהוות את אחת מזירות המסחר הגדולות בעולם, תוהים בעלי העסקים האם העדכון החדש יועיל או יזיק לדירוג האתר שברשותם במנוע החיפוש. שינוי אלגוריתם החיפוש הותאם לצורכי המשתמשים בייחוד לנוכח העלייה בשימוש במכשירים ניידים כדוגמת פלאפונים וטאבלטים, חיפוש המתבצע דרך מכשירים אלו חייב להיות גמיש יותר. דרך חיפוש התוצאות למעשה כמעט ולא השתנתה, מה ששונה באלגוריתם היא הצורה שבה גוגל בוחר להציג את התוצאות בפני המשתמש, הצגת התוצאות נעשית בהתאמה אישית לדרישות המשתמש.
עדכון זה בא בהמשך לעדכונים כדוגמת זברה, פנדה ופינגווין, עדכונים הבאים לעזרת הגולשים אך מאתגרים מאוד את מקדמי האתרים למיניהם.