בניית אתר תדמית

בניית אתרי תדמית

בניית אתר נכונה מתחילה באפיון המטרות והצרכים של המזמין בהתייחס לקהל היעד שלו. בניית אתרי אינטרנט המיועדים לייצג עסק או חברה כלשהם היא משימה מורכבת הלוקחת בחשבון פרמטרים רבים. מעבר לצורך בהעברת מידע ללקוח על המוצר או השירות אותם מציע העסק, מטרתו של האתר היא להפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח פעיל וקבוע, בכדי להשיג זאת קיים צורך מוקדם יותר והוא להביא את הלקוח הפוטנציאלי לאתר באמצעות בחירה נכונה של תכנים ושילוב מילות מפתח שיקדמו את אתר העסק במנועי החיפוש.

התאמת האתר למנועי חיפוש

התאמת האתר לגוגל היא חשובה במיוחד, משום שגוגל הוא מנוע החיפוש המוביל ברשת, הופעה באחד המקומות הראשונים בדף התוצאות של מנוע החיפוש היא קריטית להבטחת רמת התעבורה של האתר וכפועל יוצא, של רמת החשיפה אותה מקבל העסק ומספר הפניות מגולשים. על מנת שאתר יופיע במקומות הראשונים בגוגל, יש לבצע פעולות כבר משלב תכנות הקוד וקביעת המבנה של האתר וכמובן, גם בשלבים המתקדמים יותר של בחירת התכנים והאלמנטים הויזואליים. האלגוריתם לפיו מדרג גוגל את האתרים משתנה מעת לעת, אך הוא תמיד לוקח בחשבון את איכות האתר.