בלוג

הבדלי מונחים בין מקדמי אתרים לבין גוגל

0

הבדלי מונחים בין מקדמי אתרים לבין גוגל

קיים הבדל מהותי בדרך בה נתפסים מונחים יסודיים בתודעתם של מקדמי אתרים וחברת גוגל, אחד המונחים הללו הוא המושג עונש, בעוד שמבחינת מקדמי אתרים כל השפעה שלילית על האתר, כגון ירידה במספר הכניסות לאתר או ירידה במיקומו, נתפסת כעונש הניתן לאתר על ידי חברת גוגל, הרי שגוגל אינה רואה את מצב העניינים באותה הגישה, כל עדכון אלגוריתם אוטומטי הוא סנן איכות בלבד, משמע כל אתר שאינו עומד בדרישות תו התקן של חברת גוגל מסונן.

קידום אורגני

0

מהות הקידום האורגני

בעידן שלנו, המכונה "עידן התפוצצות הידע" הדבר הזמין והנגיש ביותר הוא מידע הנמצא באינטרנט. כל חברה המבינה את התנהלות השוק, מחזיקה אתר אינטרנט המכיל מידע על שירותי העסק ודרכי תקשורת עמו. כל זאת בכדי שלקוחות פוטנציאלים יחשפו לאתר העסק מבין כל האתרים הרבים ברשת.

מטרת הקידום האורגני

מטרתו של קידום אורגני היא "לעזור" לאתר האינטרנט להתברג כמה שיותר גבוה בתוצאות חיפוש בגוגל במוחנים שונים המתאימים לאופי העסק.
ניתן בברור לראות, שלאתרים הנמצאים במקומות הגבוהים בחיפוש גוגל יש מספר רב יותר של כניסות והתוצאה המיידית היא הגדלת החשיפה לעסק והרחבת מעגל הלקוחות והכנסות של העסק.

הצלחת הקידום

קידום אורגני הוא תהליך שיכול להיות ממושך למדי והצלחתו תלויה במספר רב של גורמים, החל מוותק האתר, איכות התכנים בו והרלוונטיות שלהם וכלה בהיקף התחרות בתחום בו עוסק האתר. תוצאותיו של תהליך הקידום הן בדרך כלל ארוכות טווח ובעזרת ביצוע תחזוקה נכונה ניתן לשמרן ואף לחזקן עם הזמן. תוצאותיו של תהליך הקידום האורגני נראות לאחר זמן מה ולא באופן מיידי (כמו שקורה לעיתים בעת קמפיין בשיטות אחרות,) אך כשתהליך הקידום נעשה בצורה נכונה, תוך בניית מערכת שיווקית נכונה, הוא מבטיח לאתר המקודם שורשים חזקים ברשת שישרתו אותו לאורך זמן ובצורה יציבה.